2011. november 8., kedd

Kicsi innen, kicsi onnan






Mindig is nagyon szerettem a régi tárgyakat, ezért nem meglepő, hogy Bécsben is megfordultam pár bolhapiacon. Volt, ami az ára miatt volt szimpatikus, volt, ami a hangulata miatt. A legutolsó napon teljesen véletlenül tévedtem egy kis bolhapiacra a Schottenkirche mellett. Rövid alkudozás után potom 1 euro-ért két dolgot is hazahoztam. Most megmutatom, hogy mi is lett az egyikből :) A kedves árus pultja mellett, egy nagy cserépedényben találtam egy art deco képkeretet. Nagyon apró, medálként és kitűzőként viselhették valamikor, így egyértelmű volt, hogy mit készítek belőle. Alapos tisztogatás után használtam fel, szalagrózsákat varrtam egy darab lenvászonra és applikáltam bele a kis keretbe pár miyuki gyöngy kíséretében. A szalagot is egy bolhapiacon szereztem 10 centért :) és még rengeteg van belőle...














2 megjegyzés: